رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میانه روز شنبه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با هماهنگی همکاران نیروی انتظامی بخش ترکمن چای ۴ شکارچی متخلف را حین عملیات گشت و کنترل شبانه دستگیر کردند.
وی افزود: از این متخلفان لاشه سه سر خرگوش، یک قبضه اسلحه شکاری، یک دستگاه پروژکتور، تعدادی فشنگ ساچمه زنی و اقلام مربوط به شکار کشف و با اخذ ضرر و زیان به نفع محیط زیست تحویل مراجع قضایی شد.
امیرزاده افزود: همچنین در گشت و کنترل جداگانه ای، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میانه ۲ نفر شکارچی متخلف خرگوش را به همراه یک سر خرگوش، ۲ قیضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ و یک دستگاه بی سیم کشف و تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا نیز به ایرنا گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان یک شکارچی غیرمجاز سابقه دار را در عملیات گشت و کنترل دستگیر کردند.
جواد اصلانی افزود: از این متخلف لاشه یک راس کل وحشی، یک قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ ساچمه زنی و اقلام مربوط به شکار  کشف و با اخذ ضرر و زیان به نفع محیط زیست تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان های جلفا در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب و میانه در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز میزان مناطق شکار ممنوع کمتال و کاغذکنان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.