رسول خطیبی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره باشگاه داشتیم که برای کسب رتبه تک رقمی هدف‌گذاری کردیم؛ خدا را شاکریم تا به اینجای کار با حمایت مالک باشگاه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین غیرت و انگیزه بازیکنان و هواداران فهیم ماشین سازی توانسته ایم به هدف خود برسیم و قرار گرفتن در رده نهم جدول نشان می دهد عملکرد موفقی داشته ایم.

وی اظهار داشت: در طول ۱۵ هفته برگزاری لیگ برتر با همکاری کادر مدیریتی، فنی و تلاش بازیکنان موفقیت های خوبی حاصل شد و من به عنوان سرمربی به تیم خود افتخار می کنم که با این داشته ها توانستیم به قولی که در نیم  اول فصل داده بودم، عمل کنیم.

خطیبی ادامه داد: در نیم فصل اول برابر مدعیان قهرمانی امتیازات خوبی گرفتیم و به عنوان قوی ترین تیم میزبان لیگ و دومین تیم جوان لیگ معرفی شدیم. 

وی درباره برنامه های ماشین سازی در تعطیلات زمستانی لیگ برتر، گفت: در نشستی با اعضای هیات مدیره درخواست کردیم که شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند چون در طول این تعطیلات نیاز مبرم به یک اردو داریم.

خطیبی، بزرگترین مشکل ماشین سازی در تعطیلات زمستانی را حضور در بازار نقل و انتقالات عنوان و اضافه کرد: هم اکنون از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و از مدیرعامل باشگاه درخواست کردیم تا هر چه سریع تر این مشکل را حل کند که انصافا" باشگاه دنبال رفع این مشکل هست تا موانع رفع شود.

سرمربی جوان و بومی ماشین سازی با بیان اینکه این تیم ۳ جای خالی در نقل و انتقالات زمستانی دارد، یادآوری کرد: باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل و انتقالات را حل کند و پس از آن برای جذب سه بازیکن جهت تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه ها به صورت مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده است.

خطیبی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم نیز همچون نیم فصل اول موفق شویم، باید در بازار نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشیم و بتوانیم ضعف های خود را پوشش دهیم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان نیم فصل اول لیگ برتر با ۱۴ بازی و یک بازی معوقه توانسته با کسب ۱۹ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرد که با توجه به نفرات جوان و کم تجربه رتبه ای مناسب برای این تیم به شمار می رود.

میانگین سنی تیم ماشین سازی حدود ۲۴ سال است که پس از سایپا جوان ترین تیم لیگ برتر امسال می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.