مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این رزمایش با اشاره به اینکه راهداری زمستانی نیازمند همکاری ارگانهای ذیربط می باشد گفت: با تجهیز ۴۶۶ دستگاه ماشین آلات مختلف سبک و سنگین برای راهداری زمستانی شامل بلدوزر, لودر, گریدر, برف خور نمک پاش و سایر ماشین آلات این اداره کل آماده ارائه خدمات به مسافران هستیم.

اورجعلی علیزاده افزود: تعداد ۱۱۰۰ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت و فصلی و پشتیبان در۵۰ باب راهدارخانه ثابت و موقت برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای ساماندهی شده اند.

وی همچنین از تشکیل قرارگاه حمل و نقل و راهداری زمستانی در این اداره کل برای برنامه ریزی و هماهنگی اجرای عملیات راهداری زمستانی خبرداد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز در این رزمایش با آرزوی زمستانی پر بارش برای کشور و استان برآمادگی دستگاه های مسوول در اجرای مطلوب طرح ترافیکی زمستانی سالجاری تاکید کرد.

سردارعلی محمدی افزود: هماهنگی دستگاه های ذی ربط در ارتقای ایمنی تردد جاده ای بسیا رمهم است و باتوجه به کاهش آمار تلفات جاده ای در سالجاری در استان باید تلاش برای ادامه این روند درسه ماهه آخرسال ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.