صفر شاسفند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی درخواست مجوز عرضه کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین، این مجوز پس از سیر مراحل قانونی در استان، در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب و ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: این مجوز با استقرار عوامل گمرک ایران در مبادی ورودی و خروجی محدوده منطقه آزاد ارس در خداآفرین اجرایی می شود.
شاسفند خاطرنشان کرد: درخواست مجوز عرضه کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین به منظور افزایش رونق تجاری و گردشگری این منطقه درخواست شده بود.

شاسفند اعلام کرد: منطقه آزاد ارس به موازات فعالیت کالای همراه مسافر به محدوده خداآفرین نسبت به راه اندازی سیستم جامع مسافری گمرکی در مرکز اقدام و این سامانه را عملیاتی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه بود، گفت: با فعال شدن سیستم صدور مجوز کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین، شاهد رونق بیشتری در منطقه خواهیم بود.

به گزارش ایرنا ، هم اکنون زیرساخت های لازم برای عرضه کالای همراه مسافر در پایانه مرزی خداآفرین در قالب پاساژی مسقف با ۱۲۰ غرفه، مجهز به ۳ گیت خروجی اصلی در محلی فنس کشی شده وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.