احد شیخ لاری روز یکشنبه در جمع بازیکنان تراکتور با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان به ویژه جوانان باید تلاش خود را بیشتر کنند، افزود: سعی می کنم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی بازی‌های آینده کنم.

وی با تمجید از زندگی حرفه‌ای بازیکنان باتجربه تراکتور، اظهار داشت: سه کاپیتان تیم ما زندگی فوق العاده‌ حرفه‌ای دارند و امیدوارم روزی برسد که تمامی فوتبالیست‌های ایرانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی زندگی و فوتبال حرفه‌ای داشته باشند و از اینکه این بازیکنان به دور از اتفاقات رخ داده، کار خودشان را به نحو احسن انجام می‌دهند، بسیار خرسندم.

وی اضافه کرد: من از بازیکنان باتجربه تیم و از تمامی دلسوزان تراکتور مشاوره خواهم گرفت و به دنبال ارایه فوتبالی زیبا همراه با پیروزی هستم.

شیخ لاری با بیان اینکه نیازمند حمایت هواداران و کمک تک تک بازیکنان است، گفت: فوتبال فراز و نشیب دارد، تعویق دو بازی و عملکرد ضعیف هفته‌های اخیر تا حدودی تیم را از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه کرده که بنده سعی دارم ابتدا از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و اعتماد به نفس شان را بازگردانم. 

وی ادامه داد: از ابتدای فصل در کنار تیم بوده‌ام و اعلام می کنم مدیریت باشگاه بهترین شرایط و امکانات را برای تیم فراهم کرده‌ است، من تا لحظه‌ مرگ هوادار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که مدیران صلاح بدانند به تیم محبوبم خدمت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، به دنبال جدایی مصطفی دنیزلی از راس کادرفنی تراکتور، احد شیخ لاری از اسطوره های فوتبال آذربایجان و تیم تراکتور که پیش از این به عنوان سرپرست در کنار تیم بود، به عنوان مسئول فنی منصوب شد.

تراکتور پس از چهار هفته ناکامی در لیگ برتر قرار است فردا یک بازی حساس از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به مصاف ماشین سازی برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.