معاون سیاسی،امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از داوطلبان در ۱۳حوزه انتخابیه در استان شروع شده است و به مدت ۷روز در سامانه جامع انتخابات انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ستاد انتخابات اطلاعات لازم را در خصوص مدارک و شرایط مورد نیاز برای داوطلبی در این دوره از انتخابات کسب کنند.

علیار راستگو افزود: در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان  نمایندگی مجلس در آذربایجان شرقی در ۴ حوزه سراب،بناب، هشترود، چارویماق - ورزقان ثبت نامی اتفاق نیافتاد.

وی از داوطلبان خواست ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکنند، زیرا به گفته وی زمان ثبت نام تا ۱۶آذر است و قابل تمدید نیست.

راستگو به فعالیت ستادهای امنیت و پیشگیری انتخابات در استانداری و دادگستری استان اشاره کرد و ادامه داد: این ستادها همه فعالیت های زودرس را رصد کرده و به هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی داوطلبان تذکر لازم را ارائه می دهند و در صورت رعایت نشدن با آن برخورد قانونی می شود.

رییس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: ۲۳بهمن آگهی اسامی قطعی داوطلبان منتشر می شود و تبلیغات داوطلبان از ۲۴بهمن به مدت یک هفته شروع می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.

آذربایجان شرقی با حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۹کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

استان آذربایجان شرقی دارای ۱۳حوزه انتخابیه است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.