حمید شکری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی با آژانس های مسافرتی در خصوص پروازها فرودگاه سهند اظهار داشت: پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران و بالعکس از ۱۰ آذر ماه سال‌جاری برقرار بوده و باید آژانس های مسافرتی در زمینه معرفی و استفاده از ظرفیت های این فرودگاه تلاش کنند.
وی گفت: فرودگاه سهند نعمتی بزرگ برای مردم منطقه و همچنین اهالی منطقه مقیم پایتخت تهران می باشد و باید تمامی امکانات را برای بهره مندی از ظرفیت های پروازهای این فرودگاه بسیج کنیم.
وی گفت: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مسیر سهند- تهران و بالعکس، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام خواهد شد.
فرماندار مراغه ادامه داد: پرواز تهران - سهند به شماره پرواز ۳۳۸۵ روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۶ صبح  و  پرواز سهند – تهران به شماره پرواز ۳۳۸۴ ساعت ۰۸:۱۵ صبح همان روز با هواپیمای ATR انجام خواهد شد.
شکری افزود: پرواز تهران - سهند به شماره پرواز ۳۳۸۵ روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۰۹:۲۰ صبح  و  پرواز سهند – تهران به شماره پرواز ۳۳۸۴ ساعت ۱۱:۳۰ همان روز با هواپیمای ATR انجام خواهد شد.  

فرودگاه سهند تنها فرودگاه اقماری اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی است که احداث آن از سال ۱۳۷۲ آغاز و در سال ۱۳۷۴ با حضور وزیران نفت و راه و ترابری افتتاح شد.

در طول این سال‌ها پروازهای این فرودگاه بارها دچار تعطیلی و برقراری مجدد شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.