به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید بشیریان هدف از حضور در نمایشگاه رینوتکس را نمایش توانمندی، معرفی نیازهای مصرفی و ایجاد ارتباط شرکت بهره برداری با شرکت های دانش بنیان و محققان و پژوهشگران عنوان کرد.

او همچنین خبر داد: در راستای شناسایی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قطعات مورد نیاز قطارشهری ، از سوی کارشناسان مترو به نمایندگان نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد راه اندازی پرتال جامع در این خصوص ارائه شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: طبق بررسی های به عمل آمده در خصوص تهیه و تولید نیازهای مصرفی در مجموعه مترو مشخص شد که شرکت های داخلی در حوزه قطعات مکانیکی و الکترونیکی توان تولیدبرخی نیازهای ما را دارند.

بشیریان ادامه داد: درصورت تولید این قطعات در داخل کشور علاوه بر اشتغال آفرینی و جلوگیری از خروج ارز برای واردات این قطعات، در قطارهای شهری کشور نیز از محصولات تولید داخلی استفاده خواهند کرد و علاوه بر آن نیز می توان به حضور در بازارهای جهانی و صادرات نیز برنامه ریزی کرد.

حسن نوری مسئول غرفه شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز نیز در خصوص اقدامات انجام یافته آن شرکت در طول برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه با تعدادی شرکت و فرد متخصص وارد مذاکره شدیم و طرفین توانستند نیازها و توانمندی های خود را معرفی کنند که قرار است پس از اتمام نمایشگاه وارد مذاکرات مستقیم شویم.

او در ادامه سخنان خود از قول های مساعد کارشناسان استانداری آذربایجان شرقی نیز برای همکاری در حوزه های متعدد خبرداد.

نوری در پایان آموزش مفاهیم قطارشهری، نمایش کلیپ هایی توسط ویدیو پروژکتور و ارائه ۱۵ محور برای نیازهای پژوهشی شرکت را از جمله اقدامات بهره برداری مترو تبریز در نمایشگاه رینوتکس عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1288711
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.