حمید شکری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی مراغه افزود: عدالت محوری، عدم تبعیض و اخلاق اسلامی از الزامات فرهنگی و اجتماعی امنیت پایدار در جامعه است که باید مورد توجه پلیس قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد نظم و امنیت در مرزها و نقاط مختلف شهری و روستایی حاصل تلاش های مجاهدانه پلیس و زمینه ساز ایجاد آرامش اجتماعی بوده که جای تقدیر دارد.

شکری اضافه کرد: مشروعیت و مقبولیت سیاسی نیز از جمله مولفه های امنیت سیاسی است که در ایران اسلامی به برکت رهبری، نیروهای مسلح و ملت آگاه به وجود آمده و امری استوار و غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی ملت از ولایت و نظام اسلامی نمونه بارزی از امنیت پایدار سیاسی در جامعه است، افزود:  این موضوع نشان دهنده وجود نظامی برخواسته از بطن مردم برای خدمتگزاری است.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش های نیروی انتظامی در تامین امنیت این شهرستان گفت: وجود امنیت و نظم در جامعه به برکت مجاهدت های شبانه روزی پرسنل این نیرو محقق شده است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: براساس آیات و روایات قرآنی و اللهی، وجود امنیت در جامعه بستر لازم را برای رشد و تعالی اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از تلاش های سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر فرمانده سابق انتظامی مراغه تقدیر و سرهنگ رمضان اللهوردیان به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.