حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی مراغه افزود: با وجود عدم مسئولیت قوه قضائیه و عدم برخورداری از ابزارهای اجرایی در مسائل اقتصادی، این قوه در زمینه حمایت از کارآفرینی و رفع مشکلات موجود در این خصوص، همراه مسئولان اجرایی و متولیان این بخش است.
وی با انتقاد از برخی ضعف های مدیریتی در کشور ادامه داد: در سال های اخیر شاهد برخی نابسامانی ها و مشکلات مدیریتی به ویژه در بخش اقتصاد از جمله بانک ها، دستگاه های اجرایی و حتی دستگاه قضایی هستیم که باید این امر اصلاح شود.
منتظری با بیان اینکه در بسیاری از موارد مردم به مراتب از مسئولان و مدیران جلوتر هستند اضافه کرد: اکنون تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی مدیون نظام، ملت و خون شهدایی هستند که در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
وی گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا و بخشی دیگر نیز مربوط به ضعف های مدیریتی است.
وی افزود: براین اساس انتظار این است که مدیران در تمامی سطوح، با وجود سیاست های تدوینی و مصوب، عملکرد به مراتب بهتری داشته و در رفع مشکلات تلاش بیشتری کنند.
منتظری ادامه داد: همچنین در بخش های مختلف باید استقبال مناسب تری از حضور و ورود دستگاه قضایی به مبارزه با فساد و قاچاق کالا شود.

وی به ظرفیت های مراغه به ویژه در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضائی و اجرایی با توجه به ظرفیت های مراغه اجازه دست درازی سودجویان به منابع ملی به عنوان سرمایه های ملی نخواهد داد.
منتظری همچنین با انتقاد از وضعیت ارتکاب سرقت در کشور افزود: هم اکنون آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری در این زمینه را دارد که نگران کننده بوده و باید اصلاح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.