محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه افزود: با عبور موفقیت آمیز از جنگ تمام عیار اقتصادی، با تکیه بر اشرافیت اطلاعاتی و انسجام ملی که از مهمترین نقاط قوت نظام به شمار می رود خط بطلانی بر تمامی هجمه ها و توطئه ها کشیده می شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اداری شهرستان میانه باید فضا را برای مشارکت مردمی تسهیل کنند، گفت: تسهیل امور و حذف پیچ و خم های و عملکرد خوب دستگاههای اداری شهرستان سبب می شود تا خیرین، مردم و سرمایه گذاران  بدون دغدغه و سردرگمی فعالیت کنند ...

مشایخی خاطرنشان کرد: این شهرستان در بحث مشارکت مردمی در کارهای عمرانی و خیرین در موضوع مدرسه سازی پیشگام است ولی با توجه به نیاز شهرستان، کافی نبوده و باید در تمامی امور از مشارکت مردم و خیرین بهره ببریم.

فرماندار ویژه میانه حمایت و همراهی گروههای مردمی و اصحاب رسانه و خبرنگاران و تعامل آنها با مسئولین در جهت اطلاع رسانی و آگاهی دهی مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح  برای مصلحت عموم را خواستار شد و گفت: مواظبت، مراقبت، عمل کردن به قانون و پرهیز از هر گونه شائبه در بحث انتخابات از وظایف مدیران ادارات است.

مشایخی بر انجام وظایف مدیران ادارات در سریعترین زمان از لحاظ تامین تجهیزات، امکانات و خودروهای لازم به لحاظ پشتیبانی از برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه تاکید کرد و همچنین همراهی و حمایت آنها برای برگزاری جشنواره فناورانه رویش از ایده تا ثروت که ۳۰ آبان در شهرستان میانه برگزار خواهد شد را خواستار شد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه، کارخانه فولاد آذربایجان را یکی از مهمترین ظرفیت های اقتصادی شهرستان خواند و گفت: در راستای تکمیل زنجیره صنایع فولادی، در کنار این کارخانه دولتی، سرمایه گذار بخش خصوصی نیز در این زمینه وارد عمل شده و در حال حل مشکل تامین برق لازم برای احداث کارخانه فولاد توسط بخش خصوصی هستیم که امیدواریم بتوانیم شهرک صنعتی شماره دو میانه را به شهرک فولادی تبدیل کنیم.

مشایخی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی سازمان اتکا در سرمایه گذاری برای مجتمع گاوداری و تولید مواد لبنی افزود: در بخش معدن نیز اقدامات مهمی را با توجه به ظرفیت معدن در شهرستان پیگیر هستیم.

وی در پایان، اشتغال و سرمایه گذاری را از اولویتهای مهم شهرستان با هماهنگی ادارات عنوان کرد و  گفت: ما مدیون خون شهدای گرانقدر نظام و مدیون پشتیبانی و همراهی ملت همیشه در صحنه بوده و نباید شرمنده آنها شویم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در این جلسه از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا با توجه به وضعیت کنونی کشور از هر گونه بخل و حسادت پرهیز کرده و با تعامل و هماهنگی با هم در جهت کاهش رفع مشکلات مردم و شهرستان بکوشند.

فردین فرمند افزود: فکر و عمل مسئولین باید تنها خدمت به مردم و برداشتن بار از روی جامعه باشد تا کشور روی آسایش و رفاه را ببیند.

در این جلسه روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و شهرداری گزارش عملکرد یکساله ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.