به گزارش ایرنا،  مصطفی دنیزلی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم افزود: تمام بازیکنان دوست دارند در ترکیب اصلی قرار گیرند و من ترکیبی را انتخاب می کنم که به موفقیت تیم منجر شود و برای این کار ساعت ها فکر می کنم.

وی با بیان هفته‌های مهم لیگ برای تراکتور و سایر تیم‌ها فرا رسیده گفت: فوتبال بازی ادامه داری است و نباید تعطیل شود و برگزاری بازی های ملی در اواسط هفته می تواند از تعطیلی و تضعیف تیم ها جلوگیری کند.

سرمربی سرخ پوشان تبریز به بازی این هفته تیمش مقابل پارس جم اشاره و اضافه کرد: این تیم نتایج خوبی را هم در بازی‌های داخلی و هم خارج از خانه بدست آورده اما تراکتور با دیگر تیم ها فرق دارد و در بازی فردا زمین و توپ در اختیار ما خواهد بود.

دنیزلی در مورد اطلاعاتش از بازیکنان تیم پارس جنوبی جم، بیان کرد: من تمام بازی های حریفان را آنالیز می‌کنم و در خصوص نحوه بازی آنها در بازی‌های خانگی و خارج از خانه و همچنین در زمینه بازیکنانشان تحقیقاتی انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه این هفته تیم‌های بالای جدول با همدیگر بازی می‌کنند، عنوان کرد: در بازی هایی که هدفش نتیجه باشد فوتبال تهاجمی شاهد خواهیم بود و ما فردا برای کسب برد وارد میدان خواهیم شد.

دنیزلی با انتقاد از بازیکنانی که بی دلیل کارت می گیرند اذعان کرد: کارت گرفتن بازیکنان در موقعیت های خطرناک را درک می‌کنم اما کارت‌های دیگر را  نمی‌پذیرم و جریمه سنگینی را برای بازیکنانی که به راحتی کارت می گیرند اعمال می کنم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیمش در بازی فردا افزود: با توجه به برگشت خانزاده به تمرینات تیم مازولا تنها مصدوم بازی بوده و بازیکن محروم نداریم، درست است برخی بازیکنان همواره مصدومیت جزیی دارند ولی این مصدومیت مانع بازی کردنشان نیست.

تیم تراکتور با کسب ۱۱ امتیاز در رده دوم و تیم پارس جنوبی جم با ۶ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند و ساعت ۱۸.۳۰ فردا جمعه ۱۲ مهرماه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز رودرروی هم قرار می گیرند.

۳۰۷۷/۹۸۵۳
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.