به گزارش ایرنا، پخش زنده تلویزیونی تورهای بین المللی دوچرخه سواری ازجمله شاخص های مهم در ارتقای درجه اهمیت آنها (ریتینگ) از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری است که منجر به بهود جایگاه هایشان در رتبه بندی های بین المللی می شود. 

مراحل پنجگانه سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امسال در حالی به صورت زنده از کانال تلویزیونی آذربایجان شرقی، موسوم به «سهند»، به طور زنده پخش می شود که تحقق آن در سال های گذشته همواره از سوی دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم ورزشی مطالبه می شد. 

کارشناسان ورزشی و علاقه مندان به رشته ورزشی دوچرخه سواری با استقبال از پخش زنده تلویزیونی سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از کانال استانی آذربایجان شرقی، می گویند کاش شرایطی فراهم شود که این کار در شبکه ورزش نیز انجام شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این باره به خبرنگاران گفت: پوشش زنده مسابقات دوچرخه سواری تور ایران-آذربایجان برای اولین بار در کشور به نام تبریز ثبت شد.

مرتضی صفری اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، خرید تجهیزات جدید و تلاش های شبانه روزی مهندسین فنی و همکاران تلویزیون آذربایجان شرقی، پوشش زنده مسابقات دوچرخه سواری(تور ایران-آذربایجان) برای اولین بار در کشور به نام تبریز و صدا و سیمای آذربایجان شرقی ثبت شد.

دومین مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در حد فاصل جلفا - خوی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در دومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان،  ۷۷ دوچرخه سوار امروز فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر جلفا در حاشیه رودخانه مرزی ارس تا شهر خوی در مرز ترکیه را رکاب می زنند.

به گزارش ایرنا ۱۴ تیم از ۱۰ کشور در این دوره از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شرکت دارند که کشورمان ۴ تیم، مالزی ۲ تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات اعزام کرده اند.

سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از ۱۰ تا ۱۴ مهرماه در جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.