به گزارش ایرنا، یحیی حیدری روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تجمع بزرگ رزمندگان، دلنوشته و شعرها نسل جدید برای شهداء و کمک به خانه تکانی خانواده های شهدا توسط بسیجیان از جمله این برنامه هاست.

وی برگزاری یادواره‌ های شهدای بسیج در سطح محلات و رده‌ های مقاومت را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: پیاده ‌روی بزرگ همگانی، تشکیل جلسه ستاد امر به ‌معروف و غبارروبی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود  افزود: شهدا و رزمندگان اوایل انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه، در یک شب الگوی حکومت اسلامی را ترسیم کردند و این همان لیله القدر انقلاب بود.

وی گفت: جنگ هشت ساله و دفاع مقس نعمتی برای ملت ایران بود همانند دانشگاهی بود که در آن انسان های بزرگی خودسازی کردند.

وی بیان کرد: مسوولان باید به مشکلات خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان رسیدگی کنند و از همان الگوی مدیریتی موفق در دفاع مقدس سرمشق بگیرند تا در اقتصاد و فرهنگ نیز شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

حیدری با اشاره به شعار «ما پیروزیم»، تاکید کرد: ما در زمان جنگ و تحریم های دشمنان سربلند شده ایم و با امید به خدا و وابستگی به توان داخلی جوانان متعهد و انقلابی در آینده نیز در مقابل توطئه های مستکبران پیروز خواهیم شد.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.