به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر این شهرستان افزود: میانه در سطح استان و در بخش تعاونی و مشارکت مردمی سرآمد بوده و این برتری به تعداد تعاونی ها و شرکتهای این شهرستان بستگی ندارد بلکه حاصل خدمات و کارهای اجرایی مختلف از سوی تعاونگران است.

وی به نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی به بخش تعاون در قانون اساسی و قوانین عادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته از تعاون گری اسلامی است.

فرماندار میانه یادآوری کرد: مهمترین عاملی که به بروز و نمود برتری هر چه بیشتر این شهرستان در سطح استان منجر شده روحیه مشارکت در محیطهای شهری بویژه روستایی است.

مشایخی مسکن سازی را از عوامل مهم در گردش چرخه اقتصاد از سوی تعاونی های مسکن اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا با امکان سنجی اقتصادی می توان مساکنی با کیفیت در اندازه های مختلف احداث و از تخفیف قابل توجه نظام مهندسی استان نهایت استفاده را کرد.

 در این مراسم برخی از مدیران تعاونی ها به ارائه مسائل و مشکلات تعاونی های خود پرداخته و درخواست هایی مطرح کردند و از تعاونی های برتر این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان میانه با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
۷۲۳۱/۸۰۲۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.