بدر شکوهی سه شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، بر تعامل روزافزون این نهاد با فرمانداران و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: نشست مشترکی بین موسسه های خیریه فعال در استان و کمیته امداد و نهادهای حمایتی جهت بررسی راهکارهای همکاری روزافزون به زودی برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، حمایت از محرومان و مستضعفان را از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات موسسه‌های خیریه و نهادهای حمایتی آمادگی کامل دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در حمایت از مددجویان و مستمندان و همچنین تامین مسکن و اشتغال برای افراد تحت پوشش، همکاری و تعامل کلیه نهادها و موسسه های حمایتی برای سامان‌دهی خدمات ارائه شده و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای افزایش پوشش حمایتی را خواستار شد.

محمد کلامی با اشاره به نیک‌اندیشی مردم استان، گفت: شاهد روند افزایشی کمک های مادی مردم استان به کمیته امداد امام خمینی هستیم و مبلغی مازاد بر کمک های مردمی نیز به صورت ماهانه از محل اعتبارات دولتی به حساب مستمری بگیران کمیته امداد واریز می شود.

۳۰۷۱/۶۱۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.