به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در این آیین با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت و لزوم تعریف منابع جدید برای رفع نیازهای اساسی دستگاه‌ها، افزود: این خودروهای در این راستا خریداری شده است.

محمدرضا پورمحمدی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به شرایط جوی استان، تهیه خودروهای مناسب برای بخشداری‌ها از کارهای ضروری بود که با همت مجموعه معاونت توسعه مدیریت استانداری این کار انجام شد.

وی اظهار داشت: حضور موثر بخشداری‌ها در مدیریت حوادث و بحران‌ها بویژه در مناطق سخت عبور ضروری بوده و امید است با تامین این خودروها، عملکرد بخشداری‌ها نیز بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این خودروهای ۲ دیفرانسیل عملیاتی بر اساس موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان و با تلاش همکاران دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خریداری شده است.

حمیدرضا قاسم‌زاده، ارزش این خودروها را بیش از ۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خودروها بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده  با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌های استان توزیع شد و امید است در برگزاری انتخابات آتی و ماموریت‌های محوله به بخشداری‌ها بویژه در موضوع مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد.

۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.