به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت:  انتشار خبرهای امیدوارکننده و نشاط آور اولویت نخست خبرنگاران باشد.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در انعکاس اخبار، افزود: مردم را باید نسبت به آینده کشور امیدوارتر کنیم .

وی اضافه کرد: انتشار اخبار خوبی که مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کند مورد تاکید است، انتشار اخبار اقدامات و پیشرفت های انجام شده در حوزه های علمی، اقتصادی بسیار مهم است.

حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: به برکت جنگ تحمیلی کشور در حوزه های مختلف روی پای خود ایستاد و اکنون نیز موفقیت های هسته ای و پیشرفت در حوزه های مختلف در سایه تلاش متخصصان داخلی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اخبار باید طوری منتشر شود تا مردم به آینده کشور خوش بین باشند، افزود: تاکیدات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و اینکه جوانان باید بتوانند روی پا خود بایستند از اولویت هایی است که رسانه ها می توانند پیش از پیش به آن پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در جامعه مثل گرانی و بیکاری در جامعه وجود دارد، گفت: اما باید اقدامات بسیار انجام شده را باید به اطلاع مردم رسانده شود تا پیشرفت ها و توفیقات انجام شده اطلاع رسانی شود.

۳۰۷۷/۳۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.