شهردار تبریز با بیان این‌که هنوز برخی از دستگاه‌های اجرایی ایرادات خود را در مسائل مربوط به آتش سوزی رفع نمی‌کنند، گفت: با وجود این‌که دلایل اکثر آتش سوزی‌ها همواره اتصال برق گزارش می‌شود ولی هنوز سیم‌کشی فرسوده در بازار از روی اجناس آتش زا عبور می‌کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه‌ی علنی شورای شهر تبریز، با بیان این‌که حوزه‌ی پیشگیری در آتش نشانی بسیار مهم است، گفت:  طی سال‌های اخیر اقداماتی از جمله بررسی پاساژها و  مناطق خطرخیز توسط شهرداری انجام شده و اخطارات لازم در این زمینه ارائه شده است.     وی با اشاره به اهمیت بازار تبریز و ارائه‌ی آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آتش سوزی در این بازار، گفت: آتش نشانان سیار در طول روز همواره در تمامی راسته‌های بازار مستقر هستند و کپسول‌های آتش نشانی نیز نصب شده‌اند. 
وی با تاکید به مشارکت مردم در بحث پیشگیری از آتش سوزی، افزود: مردم با شهرداری در این زمینه همکاری کنند، هیئت امنا در پاساژهای تجاری موظف هستند براساس قانون بحث ایمنی را جدی بگیرند. 
شهین باهر با تاکید بر این‌که تمامی دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از آتش سوزی اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: دستگاه‌ها باید در حوزه‌ی فعالیت خود نسبت به رفع خطر آتش سوزی اقدام کنند. 
وی نوسازی و بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی را در بازار و شهر بسیار ضروری دانست و گفت: طی دو سال سه ایستگاه به ایستگاه‌های آتش نشانی افزوده شد، تلاش می‌کنیم تجهیزات و امکانات بیشتری به این ایستگاه‌ها اضافه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.