مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان‌ شرقی گفت: نشست منطقه‌ای انجمن‌های خیرین مسکن‌ساز استان‌های شمال‌ غرب کشور، هفت مرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم مرادی در این خصوص اظهار کرد: این نشست با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره انجمن‌های خیرین مسکن ساز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و احتمالا کردستان، با هدف همفکری و تعامل با سایر مدیران انجمن‌های خیرین مسکن ساز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نشست با شرکت حدود ۴۰ نفر از اعضای این انجمن‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در بخش مسکن محرومان و توان جویان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص ساخت مسکن برای توان جویان و محرومان جامعه، برنامه‌های آتی انجمن‌ها بررسی می‌شود.
 مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در سال گذشته موفق به جذب ۱۰۰ درصد سهمیه خود در ارتباط با ساخت مسکن توان جویان شد، ادامه داد: سال گذشته ۳۶۰ واحد برای خانواده‌های دارای بیش از دو توانجوی استان در مناطق مختلف احداث و تحویل آنان شد که از این تعداد ۱۸۰ واحد روستایی و ۱۸۰ واحد شهری است.
وی ادامه داد: در نشست منطقه‌ای انجمن‌های خیرین مسکن ساز در تبریز تلاش می‌شود سهمیه بجا مانده استان‌ها در خصوص مسکن توان جویان با امضای تفاهم نامه‌ای به آذربایجان شرقی منتقل شود.
وی گفت: انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی از نظر تعداد سهمیه و استفاده از تسهیلات دولتی برای ساخت مسکن محرومان و توان جویان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.