فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان  شرقی، در این جلسه علیرضا  خاکپور به عنوان فرماندار جدید هریس معرفی و از تلاش‌ها و خدمات علی محمودی، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.
خاکپور دارای مدرک دکتری اقتصاد و مدیریت استراتژیک است و مسئولیت‌هایی از جمله کارشناس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، رئیس گروه اقتصاد و بازرگانی استانداری، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری جلفا، بخشدار صوفیان و معاون فرمانداری هریس را در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط حاکم بر روابط بین‌الملل بعد از خروج آمریکا از برجام، گفت: با توجه به نفوذ دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌بین‌الملل، حرکت نظام به سمت اهداف خود محکم‌تر و استوارتر از گذشته ادامه دارد.
علیار راستگو در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان هریس، افزود: امروز صنایع و واحدهای تولیدی ما از نظر تولید، فناوری، تامین مواد اولیه و نیروی انسانی در شرایط خوبی هستند و روی پای خود ایستاده‌اند که این نشان‌دهنده باور به خودکفایی و خوداتکایی است و مطمئناً از این پیچ تاریخی هم با موفقیت عبور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه البته مشکلاتی هم در اثر تحریم‌ها ایجاد شده است که باید مدیریت شود، افزود: در شرایط فعلی همه باید در جهت تقویت روحیه امیدواری در جامعه تلاش کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به عنوان نهاد حاکمیتی دو وظیفه اصلی داریم، افزود: وظیفه اول این است که هر کس در هر جایگاهی که هست کار خود را به درستی انجام دهد و در زمان مسئولیت خود در انجام وظایف قانونی تلاش مضاعف کند.
وی تأکید کرد: وظیفه مسئول، کار و تلاش است نه مطالبه‌گری و مردم باید مطالبه‌گر باشند.
راستگو ادامه داد: وظیفه دوم ما ایجاد انسجام و وحدت در بین دستگاه‌های اجرایی است و هیچ کس نباید از خود سلب مسئولیت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های شهرستان هریس در حوزه صنعت و گردشگری اشاره کرد و گفت: جذب گردشگر نیاز به تامین زیرساخت دارد و باید کمک کنیم این امر تحقق یابد.
وی افزود: در حوزه‌های صنعتی هم زیرساخت‌هایی از قبیل برق، گاز و آب باید تأمین شده و به نحوی برنامه‌ریزی شود که سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر فعالیت کنند.
راستگو اضافه کرد: مردم نیز باید همراه سرمایه‌گذاران برای توسعه شهر و دیار خود بکوشند و اگر مردم منطقه همت نکنند چیزی تحقق نخواهد یافت.
رئیس ستاد انتخابات استان نیز در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه باید برای جذب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم که اگر این امر تحقق یابد کشور باثبات‌تر خواهد شد.
وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان با بی‌طرفی کامل روند انتخابات را به پیش می‌برد و با افرادی که از امکانات دولتی در فرایند انتخابات سوءاستفاده کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.