به گزارش ایرنا حسن استوار آذر روز شنبه در سی و یکمین جلسه شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی،
خاطرنشان کرد: سال 96 میزان فروش اموال منقول استان 30 میلیارد و 857 میلیون ریال بود.
وی اظهار داشت: این سازمان در 2 بخش اموال منقول و غیرمنقول فعالیت می کند، اموال غیر منقول به وسیله دستگاه قضایی ابلاغ و اعلام می‌شود تا به نام دولت سند خورده و پس از کسر مبالغ استحقاقی دولت، بقیه مبالغ به صاحبان سند برگردانده می شود.
وی افزود: در اموال غیرمنقول اگر مبلغ وثیقه پرداخت شود سند آزاد خواهد شد.
استوار آذر همچنین گفت: در موضوع اموال منقول با مشکلات عمومی از جمله کمبود کارکنان و انبار در استان مواجه هستیم که خوشبختانه قابل رفع می باشد و پی گیر موضوع هستیم.
وی کل فروش اموال تملیکی در سال گذشته را 93 میلیارد و 640 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: فروش اموال مکشوفه استان در 2 سال قبل 40 میلیارد و 457 میلیون ریال بود.
علی اصغر عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای هماهنگی مدیران استانی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: برگزاری این جلسات به صورت مستمر و منظم امسال نیز برگزار می شود و هر دستگاهی متناسب با ماموریت های خود مشکلات موجود را مطرح می کند تا در چارچوب قانون امکان رفع آن مشکل در شورا وجود داشته باشد.
اعضای شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و داریی استان آذربایجان شرقی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، گمرک، بیمه ایران، بورس منطقه ای، بانک ملی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان شرقی هستند.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.