به گزارش ایرنا، «جرج لیکنز» روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم افزود: بازی مقابل پارس جنوبی جم آخرین بازی خانگی تراکتور است و امیدوارم در این بازی هواداران با حضور پرشور خود از تیم حمایت کنند.
سرمربی سرخ پوشان تبریز در مورد تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: زمان زیادی برای آماده شدن برای دیدار فردا داشتیم و در اردوی کیش در نیم فصل با این تیم بازی کردیم و از آنها شناخت کافی دارم.
لیکنز ادامه داد: در بازی فردا به دنبال 3 امتیاز هستیم و تنها هدف ما در این مسابقه کسب پیروزی است و توجهی به جایگاه حریف در جدول رده ‌بندی نداریم.
وی همچنین اظهار داشت: آماده ‌سازی ما برای دیدار پارس همان آماده‌ سازی برای دیدار با پرسپولیس بود و امروز و در آخرین جلسه‌ با بازیکنان، نکات فنی لازم را خواهم گفت.
لیکنز در مورد بازیکنان غایب در بازی فردا عنوان کرد: نقی زاده باید وضعیتش مشخص شود ولی قائم اسلامی‌ خواه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا و همچنین استوکس را در اختیار نخواهیم داشت.
سرمربی تراکتور در مورد جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر فوتبال اذعان کرد: گل‌ های زده خوبی داشتیم ولی نسبت به تیم‌ های بالای جدولی گل‌ های بیشتری دریافت کردیم و باید مواظب باشیم که دیگر گل دریافت نکنیم.
لیکنز با بیان این جمله که همیشه در زندگی خوب نیست که پیروز باشید و بعضی مواقع شکست در زندگی باعث می ‌شود قوی ‌تر شوید و نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، اظهار داشت: زمانی که من به تراکتور آمدم تیم بسته‌ شده بود و حتی یک بازیکن هم اضافه نکردم و تلاش می ‌کنم با همین نفرات به موفقیت برسم.
وی تشریح کرد: قبل بازی سپیدرود من گفته بودم که این بازی برای ما بسیار مهم است ولی دیدید که اتفاقاتی افتاد که من یا دیگر عوامل تیم مقصر نبودیم سعی می کنیم 2 بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارم تا سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌ های آسیا را کسب کنیم ولی در ابتدا باید فردا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل ساعت پرواز این تیم به تبریز نتوانست در نشست خبری قبل بازی در جمع خبرنگاران حضور یابد.
تیم تراکتورسازی تا پایان هفته بیست وهشتم با کسب 50 امتیاز در رده پنجم و تیم پارس با 29 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.
دیدار تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم فردا شنبه از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.