رئیس اتاق بازرگانی تبریزبا بیان اینکه هیچ جای دنیا، نیروی کاری بهتر از کارگران ما وجود ندارد، گفت: باید بدترین تهدید‌ها را در کشور به فرصت تبدیل کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یونس ژائله در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان، با بیان این‌که در حال حاضر کشور در شرایط خاصی قرار دارد که در گذشته بی سابقه بود، اظهار کرد: دشمنان ایران می‌خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، تا نتوانیم نیازهای اولیه خود را برای زندگی تامین کنیم که معتقدم این حرکت قلدرانه و ظالمانه در حق یک ملت است.
وی افزود: ما کشوری هستیم که همواره متکی به خود بوده و خواستار آزادی و استقلال در منطقه بوده‌ایم، در کشور ما منابع متعددی از جمله فرش، صنایع غذایی و قطعات خودرو  وجود دارد که از نفت نیز با ارزش هستند.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز افزود: در سال ۹۸ اهداف بزرگی در زمینه‌ی اقتصادی در نظر گرفته شده که با همت و تلاش کارگران محقق می‌شود.
وی با بیان این‌که دولت، کارگران و کارفرمایان سه ضلع مثلث اقتصاد کشور هستند که خروجی آن صادرات و اشتغال است، گفت: باید در زمینه‌ی تولید، کیفیت محصولات ارتقا یافته و با مهارت آموزی، آموزش، کار جوانان را به سطح بین المللی برسانیم و معتقدم این یکی از وظایف دولت است.
ژائله با تاکید براستفاده از ظرفیت جوانان و زمینه سازی برای رشد و توسعه و فضای کسب و کار، افزود: باید با افزایش مهارت آموزی، زمینه و فضا را برای فعالیت در سطح بین الملی فراهم کرده و از سطح استانی و محلی خارج شویم.
وی ادامه داد: کشوری مانند ژاپن با این‌که نفت ندارد ولی با افزایش مهارت‌ها و با هنر مدیران و تولیدکنندگان، اقتصاد کشورشان را شکوفا کردند.
وی با بیان این‌که با تولید با کیفیت کالا‌ها می‌توان آن‌ها را به برند جهانی تبریل کرد، اظهار کرد: طی سالیان گذشته اجداد ما به مرحله‌ای رسیده بودند که در جهان، فرش و آجیل تبریز را به برند تبدیل کرده بودند که این امر نشانگر  مهارت آن‌ها در زمینه‌ی تولید است.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به برنامه‌ی تدوین شده‌ی اتاق بازرگانی در سال جاری، افزود: برنامه‌ی ما در جهت توسعه‌ی اقتصادی به زودی منتشر می‌شود، معتقدم ناامیدی تمام شده و دیگر اجازه نخواهیم داد کسی فضای نا امیدی در استان ایجاد کند.
وی ادامه داد: به زودی شاهد حرکات بزرگی در استان خواهیم بود و با کمک مدیران عالی استان و تیم‌اقتصادی فضا را پر از امید کرده و شاهد موفقیت‌های بزرگی در اقتصاد استان خواهیم شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.