رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنر پدافند غیرعامل با تشخیص درست آسیب‌های اجتماعی کنونی و نیازهای آینده کشور معنا می‌یابد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در جلسه پدافندغیرعامل که با حضور مدیرعامل سازمان پدافندغیرعامل کشور در شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته، احداث مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌ها بر روی گسل در تبریز و همچنین احداث خیابان‌هایی همچون خیابان امام خمینی (ره) در مسیر سیل، باعث شده که امروز با تهدیدات طبیعی قابل توجهی دست و پنجه نرم کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره ضرورت حفظ محیط زیست شهری هم گفت: حضور کارخانجات در سطح شهر علاوه بر ایجاد آلودگی، در زمان آتش سوزی نیز به تهدید تبدیل می‌شوند و به همین خاطر باید تدابیری جدی در این حوزه اندیشیده شود.
اکبرنژاد همچنین اعلام کرد: بیکاری، فقر و مشکلات مادی اقشار مختلف مخصوصا جوانان، جزو موضوعاتی هستند که در صورت عدم توجه مسئولان می‌توانند به تهدیداتی خطرآفرین تبدیل شوند.
وی توصیه کرد: مدیریت علمی و عقلانی در کنار استفاده از تجارب ارزشمند بشری در حوزه های مختلف می تواند ما را از خطرات حوادث طبیعی و غیرطبیعی محفوظ بدارد.
در این جلسه عبدالله تقی پور، سعید نیکوخصلت و فرج قلی زاده از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه پدافند غیرعامل شهری اظهار کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.