به گزارش ایرنا، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی در جمع خبرنگاران افزود: برای کسب یک امتیاز به تبریز نیامده بودیم ولی فرایند بازی نتیجه تساوی را رقم زد.
وی خاطرنشان کرد: توپ بیشتر در نقطه ای از زمین بازی به گردش می آمد که فشار زیادی در آن منطقه وجود داشت.
جلالی در مورد نوع بازی تیم ها در بازی امروز اظهار داشت: بدلیل وضعیت حساسی که جدول لیگ برتر برای تیم ها بوجود آورده، تیم های میانه جدول در مرحله اول درصدد حفظ موقعیت فعلی خود هستند و سپس برای صعود به رده بالا تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه در بازی امروز خط دفاع 2 تیم روز خوبی داشتند، اضافه کرد: بازی مقابل ماشین سازی درگیرانه دنبال شد و به سختی هم خاتمه یافت.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد انتخاب تیم نساجی بعد از جدا شدن از پیکان، گفت: در تیم پیکان به مرحله ای رسیده بودیم که هم من و هم باشگاه خواسته هایی داشتیم که نمی توانستیم بدست بیاوریم از این رو از تیم پیکان جدا شدم و از این که به عنوان سرمربی تیم نساجی انتخاب شدم خوشحال هستم و باید بگویم که این تیم را با مطالعه قبلی انتخاب کردم.
تیم نساجی با تساوی بدون گل مقابل تیم ماشین سازی تبریز توانست در مجموع با کسب 26 امتیاز و یک بازی بیشتر به رده دهم صعود کند و تیم ماشین سازی با کسب 27 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.