بابک شریفی روز پنجشنبه در جلسه راهبردی تامین آسفالت مناطق شهرداری تبریز برای فصل کاری 98، افزود: تامین مصالح و متعاقب آن پخت و تولید آسفالت همت و تلاش مضاعفی را می طلبد که همکاران مجموعه سازمان عمران به خوبی از عهده این مهم بر خواهند آمد.
وی اظهار داشت: براساس اولویت سنجی و چشم انداز تدوین شده، معاونت عمرانی شهرداری تبریز 75 نقطه هدف برای اجرای پروژه های آسفالت تعیین کرده است که تعیین دقیق زمان بندی اجرای این پروژه ها و برنامه عملی آسفالت سازمان به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.
شریفی اضافه کرد: تمامی این 75 نقطه توسط کارشناسان سازمان عمران قبل، حین و بعد از اجرا مورد بررسی های دقیق قرار خواهد گرفت که این بررسی های برای تعیین نوع عملیات قابل اجرا در محل و برآورد میزان عملیات و با جمع بندی این اطلاعات ، شناسنامه هر پروژه به صورت مصور و مستند قابل ارایه خواهد بود.
وی با اشاره به قیمت بالای مصالح و مواد اولیه تهیه آسفالت، بر هماهنگی بیشتر نهادهای خدمت رسان عمومی همچون شرکت های گاز، آب و فاضلاب و مخابرات تاکید کرد و گفت: در صورتی که برنامه جامع توسعه شبکه این خطوط مشخص شود، در آسفالت ریزی ها می توان با هماهنگی بیشتری برنامه ها را اجرایی و از تخریب های آتی پیشگیری کرد.
شریفی با قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان شاغل در واحدهای مختلف تولیدی سازمان عمران تبریز، گفت: در شرایط اقتصادی موجود پارسال حدود 140 هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران تبریز تولید شد و بر اساس برنامه های ابلاغی شهرداری تبریز در سال 98 تلاش خواهیم کرد حجم تولید و پخش را در سطح شهر ارتقا دهیم.
3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.