نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌های روستایی هشترود و چاراویماق از لحاظ آسفالت وضعیت مناسبی ندارند و نیازمند توجه ویژه وزارت راه هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی در نشست خبری با خبرنگاران خاطرنشان کرد: تمامی روستاهای مناطق هشترود و چاراویماق تا پایان سال 98 از نعمت گاز طبیعی بهره مند و مشکل آب شرب هشترود با آبرسانی از سد کلقان حل خواهد شد.
وی افزود: برای ساخت قطعه پنج آزاد راه هشترود مراغه مبلغ 50 میلیارد تومان از طرف بانک سپه به این پروژه تزریق شده و به محض اینکه هوا مساعد شد کار ساخت این قطعه از اتوبان توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: از دیگر کارهایی برای عمران و آبادانی شهرستان هشترود انجام گرفته می‌توان به تزریق چهار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری جهت احداث خیابان و اجرای دیوار سیل بند چایکنار، ساخت درمانگاه تامین اجتماعی با هزینه 24 میلیارد تومان، اخذ 650 میلیون تومان اعتبار کمک هزینه‌ای برای ساماندهی به امورات داخلی، شهرداری های هشترود، چاراویماق و نظرکهریزی، گرفتن هفت دستگاه آمبولانس پیشرفته از وزارت بهداشت برای مراکز درمانی مناطق دو گانه، بهسازی پل های شکسته شده ناشی از جاری شدن سیل در سال 95 و چندین مورد دیگر اشاره کرد.
امینی اضافه کرد: کار ساخت مجموعه کارگاهی بزرگ ترین کارخانه  فولاد خصوصی کشور  با اعتبار 1100 میلیارد تومان آغاز شده و در صورت تکمیل شدن، 350 نفر به طور مستقیم و 1600 نفر به صورت غیر مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.