به گزارش دوشنبه ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور با وی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند این جمعیت، گفت: 57 درصد از جاده‌های استان تحت پوشش امدادی پایگاه‌های هلال احمر هستند.
وی افزود: هم‌اکنون 27 پایگاه امداد جاده‌ای در استان فعال است و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید 17 پایگاه دیگر نیز ساخته شود.
پورمحمدی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای یکی از عوامل اصلی مرگ‌ومیر در کشور و به ویژه در استان آذربایجان شرقی است، افزود: عامل انسانی مهم‌ترین علت حوادث رانندگی است و شرایط جاده‌ها نیز مزید بر علت است و در هر حال مسئولیت امدادی هلال احمر را سنگین‌تر می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر استان بعد از عملیات‌های متعدد استانی و کشوری دچاتر فرسودگی شده، گفت: لازم است نسبت به ترمیم و نوسازی این ناوگان اقدام شود، چرا که هلال احمر نیز همانند اورژانس و پلیس‌راه باید بهترین امکانات و تجهیزات را داشته باشد.

ستاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار میثاق‌نامه کمپین «بهرفت» را که در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، امضا کرد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.