شهین صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات در قالب خدمات اورژانس اجتماعی و برای 73 مورد همسرآزاری، 2 مورد کودک آزاری، 2 مورد سالمند ‌آزاری، 33 مورد اختلافات خانوادگی، ، 50 مورد مشاوره اعتیاد، 59 مورد مشاوره طلاق و 153 مشاوره درون سازمانی و 31 مورد مشاوره برون سازمانی ارائه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با حضور و ارائه مشاوره اجتماعی و روانشناسی، در سه مورد خودکشی نیز در این شهرستان مداخله شده که به انصراف و پایان آن منجر شده است.
صادقی گفت: همچنین در 16 مورد همسرآزاری، سه مورد کودک‌ آزاری، 6 مورد فرار از منزل، پنج مورد دختران آسیب دیده مداخله شده و برای 30 نفر نیز به صورت مداخله ای خدمات نگهداری ارائه شده است.
وی افزود: در این مدت توسط تیم سیار اورژانس اجتماعی برای 40 مورد همسرآزاری، یک مورد کودک‌آزاری، 33 مورد متقاضی طلاق، 42 مورد اختلافات خانوادگی، 25 مورد ترک اعتیاد و 149 مورد مشاوره درون و برون سازمانی خدمات مشاوره ای ارائه شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز در قالب خط مشاوره تلفنی نیز یک هزار و 600 مورد خدمات مشاوره ای برای شهروندان در زمینه آسیب ها و مشکلات اجتماعی توسط بهزیستی ارائه شده است.
وی اضافه کرد: براساس آمارهای موجود کارشناسی هم اکنون همسرآزاری در این شهرستان به صورت نامحسوسی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، حدود 15 هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.