سردار اصغر عباسقلی زاده روز یکشنبه در یادواره مهدی باکری در شهر جدید سهند با تاکید بر اینکه وی در میان مردم و رزمندگان بسیار محبوب و در عین حال مدیر و مسئولیت پذیر بود، افزود: اگر مدیران ما با روش مدیریتی شهید باکری برای اجرای ماموریت های خود قدم بردارند، موفق خواهند شد و تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرد که با مدیریت جهادی و انقلابی هر کار غیرممکن، شدنی است.
وی نام گذاری سالروز شهادت مهدی باکری به عنوان روز شهردار را مایه عزت و افتخار برای شهرداران دانست و اضافه کرد: نحوه مدیریت این شهید بزرگوار در زمان تصدی شهرداری ارومیه در زمینه حفظ بیت المال و خدمت رسانی به مردم، مثال زدنی است.
عباسقلی زاده ادامه داد: با دقت در سیره زندگی و روش مدیریتی شهید باکری در زمان شهرداری و دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از موفق ترین فرماندهان، این نکته بسیار مشهود است که وی در استفاده از بیت المال بسیار حساس بود و باید این نوع حساسیت نسبت به بیت المال در مدیران ما نیز وجود داشته باشد.
به گزارش ایرنا، شهید مهدی باکری در سال 1333 در میاندوآب (قوشاچای) یکی از شهرهای آذربایجان غربی متولد و پس از طی دوران تحصیل در ارومیه، در رشته مهندسی مکانیک تبریز پذیرفته شد.
دادستانی و شهرداری ارومیه و فرماندهی لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس از جمله مسئولیت های این اسطوره مقاومت و ایثار است.
شهید باکری 25 اسفند ماه سال 1363 در منطقه جزیره مجنون و در عملیات بدر به فیض شهادت نایل شد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.