هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک با تساوی شهرداری تبریز و بادران تهران پیگیری شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک با انجام هفت بازی پیگیری شد که در تهران، بازی شهرداری تبریز و بادران تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
گل‌های این بازی را شاهین شفیعی و جعفر برزگر در دقایق ۷ و ۲۳ برای بادران و شهرداری تبریز به ثمر رساندند.
 
با نتایج بدست آمده امروز، گل‌گهر با ۴۵ امتیاز صدرنشین مسابقات باقی ماند و شاهین شهرداری بوشهر و گل‌ریحان البرز با ۴۴ و ۴۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
 
نتایج هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک به شرح زیر است:
 
مس کرمان یک - مس رفسنجان ۲
برای مس رفسنجان اکبر صغیری و حامد حیدری در دقایق ۶ و ۷۵ به گلزنی کردند و تک گل مس کرمان را مهدی تیکدری در دقیقه ۵۴ به ثبت رساند.
 
بادران تهران یک - شهرداری تبریز یک
 
آلومینیوم اراک یک - قشقایی شیراز صفر
تک گل این بازی را ایمان باصفا در دقیقه ۶۰ به ثبت رساند.
 
گل گهر سیرجان ۲ - سرخ‌پوشان پاکدشت ۲
برای سرخ‌پوشان پاکدشت، شاهین مجیدی و حسین افاضلی در دقیقه ۹ و ۸۱ به ثمر رساندند و علیرضا ابراهیمی و پیمان رنجبری در دقایق ۸۸ و ۹۳ بازی باخته را برای گل‌گهر به تساوی کشاندند.
 
گل‌ریحان البرز ۳ - ملوان یک
گل‌های گل‌ریحان البرز را مهدی نیایش در دقایق ۲۰ و ۵۳ و مهرداد میرزایی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند و تک گل ملوان را شهریار مغانلو در دقیقه ۴۳ به ثبت رساند.
 
شاهین شهرداری بوشهر یک - کارون اروند خرمشهر صفر
گل‌های این بازی را آرام عباسی با ضربه گل به خودی برای شاهین به ثبت رساند و احسان پیرهادی در دقیقه ۸۰ برای کارون اروند، گل به خودی تیمش را جبران کرد.
 
شهرداری ماهشهر صفر - خونه به خونه صفر Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.