بابک شریفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تمام همت مجموعه سازمان عمران تبریز براین است که تا پایان سالجاری و قبل از نوروز 98 چندین پروژه آسفالت اساسی را در نقاط مختلف شهر اجرا کند.
وی اظهار داشت: با وجود تنگناهای زیاد برای تولید آسفالت، با تلاش های انجام شده طی سالجاری نه تنها کاهشی در تولید نداشته ایم، بلکه نسبت به پارسال در حوزه آسفالت ریزی خیابان های شهر افزایش نیز داشته ایم.
شریفی با اشاره به پخت و توزیع مناسب آسفالت در چند ماه گذشته توسط سازمان عمران شهرداری تبریز، گفت: تلاش کردیم از هر فرصتی در فصل های زمستان و پاییز استفاده کنیم و هر روز که شرایط جوی مناسب آسفالت ریزی باشد، طرح های آسفالت ریزی بدون تعطیلی اجرا شود.
وی به شروع آسفالت ریزی جاده امتداد باسمنج از پل کابلی در حوزه منطقه 2 شهرداری تبریز اشاره و اضافه کرد: در این طرح تاکنون بیش از 350 تن آسفالت توسط سازمان عمران تبریز پخت و توزیع شده است.
شریفی از آماده سازی ناوگان موتوری و کارخانجات تولیدی آسفالت سازمان عمران برای طرح های نوروزی خبر داد و گفت: در این راستا اجرای مجدد نهضت آسفالت و لکه گیری و طرح های ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از بهار98 در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: همگام با سایر سازمان ها و مناطق شهرداری تبریز و در راستای سیاست های تدوینی طرح استقبال از بهار، با تمام توان و قوا از اوایل اسفند ماه به صورت مستمر و گسترده آسفالت مورد نیاز مناطق جهت اجرای طرح های مصوب تولید و به پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق ارایه شده است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.