به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز پنجشنبه از ساعت 16 با حضور نزدیک به 35 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد.
نیمه نخست این بازی در حالی آغاز شد که شاگردان لیکنز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته و چندین موقعیت گل را خلق کردند که دقیقه 21 بازی اشکان دژاگه با ارسال توپ از گوشه زمین استوکس را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن تیزپا توانست با ضربه سر دروازه پدیده را باز کند .
در ادامه بازی شاگردان گل محمدی برای جبران شکست خود در این دیدار رو به بازی سرعتی و حمله از جناحین آورده و چندین بار دروازه فروزان را تهدید کردند .
به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم تراکتورسازی در دقایقی از نیمه دوم بازی انگیزه خود را از دست داده بودند به طوری که کیفیت بازی افت کرده بود و هواداران خواستار گلزنی بودند .
در دقیقه 80 ساسان انصاری بازیکن تازه تعویض شده تراکتور به تنهایی دفاع سمت راست پدیده را بهم ریخت ولی نتوانست گلزنی کند.
در این بازی مسعود شجاعی در دقیقه 79 از تراکتورسازی و محمد آقاجانپور در دقیقه 3+90 از پدیده کارت زرد گرفتند.
همچنن ساسان انصاری دقیقه 76 با یوکیا سوگیتا از تراکتورسازی و محمدمهدی مهدیخانی در دقیقه 65 با بهنام برزایی و یونس شاکری دقیقه 73 با سعید صادقی از تیم پدیده تعویض شدند.
داوری این دیدار را بیژن حیدری به عنوان داور وسط، علی میرزا بیگی و حسن ظهیری به ترتیب داور اول و دوم، بابک داوری داور چهارم و نادر جعفری به عنوان ناظر بازی برعهده داشتند.
بازیکنان هر دو تیم قبل از شروع بازی با اهدای گل، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و سردار باکری را زنده نگه داشتند.
تیم تراکتورسازی با برد یک بر صفر امروز مقابل پدیده، با یک بازی بیشتر نسبت به حریفان بالای جدول و با کسب 43 امتیاز، صدر جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده و تیم پدیده با 39 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.