مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز با بیان اینکه حمل اثاثیه در نوروز بدون مجوز ممنوع است، گفت: گشت‌های خودرویی بر مراکز استقرار شرکت‌های امداد خودرو و کنترل مجوزهای هرگونه جابجایی بار و اثاثیه منزل در ایام نوروز نظارت می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فاضل نادری با اعلام خبر فوق افزود: نظارت بر مراکز استقرار شرکت های امدادخودروها و نحوه خدمات رسانی آنها، تعیین صلاحیت هرگونه جابجایی بار و اثاثیه منزل با اخذ مجوز از سازمان جزء برنامه‌های مهم نوروز ۹۸ است.
وی افزود: با مشخص شدن محل‌ها، کمپ ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادخودرو و ارائه به موقع کمک‌رسانی، از هزینه‌ها و اتلاف وقت شهروندان و میهمانان جلوگیری می‌شود.
نادری در خصوص تعمیر در محل توسط امداد خودروها، اظهار کرد: تعمیرات جزئی که نیاز به زمان زیادی ندارد و در حیطه مهارت تعمیرکارهای امداد خودروها است، در محل انجام می شود و در غیر این صورت، خودرو به محل تعمیرگاه‌هایی که مالک اعلام می کند، یدک می شود.
وی ادامه داد: هیچ خودرو امدادی اجازه ندارد بصورت انحصاری و دلخواه خود، مراجعان را به تعمیرگاه خاصی ارجاع دهد بلکه شهروندان و مراجعان در انتخاب محل مراجعه برای تعمیرات مختار هستند و اولویت در احترام به حق انتخاب مردم است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: بروشورهای حاوی اطلاعات ایمنی و محل استقرار امداد خودروها و یدک کش‌ها در سطح شهر تبریز چاپ و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود که از شرکت‌های مجاز تقاضای ارائه خدمات کرده و از امداد خودروهای متفرقه، به هیچ عنوان استفاده نکنند. البته سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.
وی افزود: شهروندانی که از ۲۸ اسفند۹۷  تا ۱۵ فروردین ۹۸ قصد انجام اسباب کشی دارند، باید بدانند که حمل هرگونه بار و اثاثیه منزل بدون مجوز، طی این مدت ممنوع بوده و در صورت رویت، هریک از مأموران یگان های پلیس با این افراد برخورد نموده و خودرو نیز توقیف می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.