به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتسال مس سونگون عصر پنجشنبه از ساعت 16 در سالن پور شریفی تبریز در حالی به مصاف تیم سوهان محمد سیما قم رفت که در بازی رفت 4 بر 3 این تیم را در خانه خود شکست داده بود .
در نیمه نخست این دیدار بازیکنان تیم مس بازی را در اختیار داشتند و چندین موقعیت را بدست آوردند تا اینکه در دقیقه 8 بازی علیرضا عسگری گل اول بازی را به ثمر رساند.
در ادامه بازی و در دقیقه 14 شاگردان تقی پور با یک حرکت هماهنگ و پاس کاری تیمی توانستند توسط واگروز بازیکن برزیلی گل دوم و دقیقه 20 بازی توسط سعید تقی زاده گل سوم خود را بدست آورند تا این نیمه را با نتیجه 3 بر صفر خاتمه دهند.
نیمه دوم بازی به سرعت به نفع تیم مس در حال سپری شدن بود و این در حالی بود که تیم سوهان قم که نمی خواست بازی را از دست بدهد در دقایق 34 و 37 و 40 بازی توسط روح اله ایثاری، ناصر اطمینان و سید حسین رضوی گل های خورده را جبران کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.
در طول بازی ناصر اطمینان از تیم سوهان قم با کارت زرد جریمه شد.
داوری این دیدار را محمد رضا قدسی به عنوان داور اول، یوسف افضلی، احسان سبزه واری به ترتیب داور دوم و سوم و سید صدرالدین موسوی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، مهندس یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان و حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس سونگون از نزدیک ناظر بازی بودند.
در دقایق 26 بازی بین هواداران پشت جایگاه تیم سوهان مس درگیری لفظی پیش آمد که با وساطت فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس و مدیرعامل باشگاه ختم به خیر شد.
همچنین دقیقه 32 بازی تیم سوهان قم بازیکنان خود را در اعتراض به نظر داوری بیرون کشید و با وقفه 5 دقیقه ای دوباره به زمین بازی برگشتند.
تیم مس سونگون با تساوی در این دیدار جواز ورود به فینال لیگ برتر فوتسال را کسب کرد .
بازی همزمان لیگ برتر فوتسال بین تیم های گیتی پسند و حفاری با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید تا فینالیست دیگر لیگ مشخص شود.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.