به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و حمایت 80 هزار هوادار پرشور تیمش، افزود: به رغم اینکه بازی خیلی سنگینی از 2 تیم شاهد بودیم، پیروزی بزرگی را کسب کردیم و این برد را با همه هواداران تراکتورسازی تقسیم می کنیم.
لیکنز یادآوری کرد: استقلال تیم خوبی و شفر مربی بزرگی است، ولی ما امروز نشان دادیم که تیم خیلی خوبی هستیم و همیشه در بازی‌های بزرگ، جزییات هستند که تاثیرگذارند و ما با آنالیز خوبی که داشتیم به موفقیت رسیدیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص کیفیت بازی نیز گفت: بازی امروز با استقلال تهران از نظر تاکتیکی سطح بالایی داشت و به نظر من عبدالله ‌زاده بهترین بازیکن ما بود که در آخرین دقیقه به میدان آمد و حتی توپی به پایش برخورد نکرد.
وی در مورد احسان حاج ‌صفی یادآور شد: حاج صفی هفته گذشته اشتباهی داشت ولی امروز بهترین عملکرد ممکن را داشت.
لیکنز اضافه کرد: بازیکنان نباید احساساتی شوند و در صحنه هایی که اتفاق افتادن شان طبیعی است نباید با داور میدان تنش ایجاد کرد.
سرمربی تیم تراکتور تشریح کرد: انتظارات از این تیم زیاد است ولی تراکتور تاکنون به قهرمانی نرسیده است. وی ادامه داد: من در ترابوزان اسپور هم این تجربه را داشتم که فشار قهرمانی روی تیم بود؛ فراموش نکنیم که آقای زنوزی فقط 6 ماه است که این باشگاه را خریداری کرده و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا به سطح عالی برسیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال داشت بازی به تساوی و یا حتی باخت کشیده شود، گفت: ما جلوی تیم بزرگی مثل استقلال بازی داشتیم که حتی ممکن بود بازنده باشیم، اما به طور قطع دوست داشتیم گل‌های دوم، سوم و چهارم را هم بزنیم.
وی با شوخ طبعی ادامه داد: با مسی صحبت کرده ام تا سال بعد به تبریز بیاید و به تیم ما کمک کند و ما نباید به پیروزی با یک گل نگاه منفی‌ داشته باشیم.
لیکنز همچنین از برگزاری یک بازی تدارکاتی در هفته آتی خبر داد و گفت: برای آمادگی بازیکنان تیم که تا کنون فرصت بازی را بدست نیاورده اند، شانس بازی بدهیم.
تیم تراکتورسازی امروز با برد یک بر صفر مقابل تیم استقلال تهران و با کسب 33 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند و یکشنبه پنجم اسفند جاری مهمان تیم سایپا خواهد بود.
9853/5188
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.