به گزارش ایرنا، سرهنگ صادق نوری روز جمعه در جمع کارکنان ارتش در مسجد این پادگان افزود: استقلال و اقتدار کنونی نظام اسلامی در حالی است که مداخله گسترده کشورهای غربی در امور ایران تا جایی در دوره پهلوی گسترش یافته بود که دیگر کسی منکر آن نیست.
وی ادامه داد: داشته‌های ملت ایران پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور، مردم‌سالاری و حاکمیت مردم‌، تولید علم و فناوری، پیشرفت‌های اقتصادی، آزادی و رشد معنویت قابل قیاس با دوره ستم شاهی نبوده و فراتر از آن زمان است.
سرهنگ نوری اضافه کرد: خاطرات شخصیت ها و رجال سیاسی دوران پهلوی حکایت از سرسپردگی آنان و رژیم طاغوت به اربابان آمریکایی آنان دارد.
وی گفت: حضور عمال بیگانه و آمریکایی در حساس ترین مراکز کشور در زمان طاغوت، نشان از وابستگی دربار پهلوی و عدم وجود استقلال در آن دوران بود.
سرهنگ نوری، وابستگی رژیم پهلوی به غرب و آمریکا را مهم ترین عامل شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود:امروز ثمرات انقلاب را در موفقیت ها و اقتدار روزافزون نظام اسلامی می توان آشکارا دید.
وی اضافه کرد: قدرت امروز و توان بازدارنده کشورمان در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و آمریکا نشات گرفته از استقلال و وجود روحیه جهادی و انقلابی در بطن ملت و نیروهای مسلح میهن اسلامی است.
سرهنگ نوری اظهار داشت: امروز ارتش مکتبی دوشادوش سایر نیروهای مسلح دلاور با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب آماده حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و استقلال کشور در برابر دشمنان است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.