مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، مجموعه قطارشهری تبریز تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد:‌ با همکاری شرکت مخابرات استان و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مسافران، آنتن دهی همراه اول در ایستگاه‌ها و مسیر سرویس دهی قطار شهری تبریز فعال شد.
وی افزود: آنتن دهی تلفن‌های همراه، یکی از مطالبه‌های مردمی از آغاز مسافرگیری مترو در تبریز بود که این مهم به ثمر نشست و مسافران از تاریخ شانزدهم در حین سفر و داخل قطارهای مترو از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. 
وی با بیان اینکه بستر اصلی ارتباطی شبکه همراه اول در مسیر‌های رفت و برگشت قطار شهری ایجاد شده، ادامه داد: به محض افتتاح هر ایستگاه جدید در خط یک قطارشهری تبریز، امکان ملحق شدن آن به پوشش آنتن دهی همراه اول فراهم می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه خاطرنشان کرد: امیدواریم با سرویس دهی همراه اول در مترو ، بر میزان رضایت عمومی از خدمات قطارشهری بیش از پیش افزوده شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.