به گزارش ایرنا، حمید شکری روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات نمایشگاه بین المللی مراغه که با حضور اعضای هیات مدیره این نمایشگاه برگزار شد، افزود: این نمایشگاه از سال 89 در مراغه تشکیل ایجاد شده و ظرفیت و موقعیت مناسبی برای شهرستان است.
وی با اشاره به سودآوری این نمایشگاه گفت: خوشبختانه شهروندان و اصناف از این نمایشگاه در طول هشت سال استقبال خوبی داشته اند و سالانه بیش از 20 نمایشگاه در زمینه های سوغات و هدایا ، صنعت ساختمان ، لوستر ، لوازم خانگی ، نمایشگاه پاییزه و بهاره، گل و گیاه ، فرش و خشکبار برگزار شده است.
شکری اضافه کرد: در حال حاضر این نمایشگاه به دلیل عدم تامین زمین، منحل شده که با مکاتبات و پیگیری های انجام شده در تلاش برای حفظ مجوز آن هستیم.
وی گفت: با توسعه نمایشگاه بین المللی مراغه و برون رفت از مشکل فعلی و همچنین جذب و جایگزینی سرمایه گذاران جدید، شاهد رشد آن خواهیم بود.
وی به اهمیت نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: باید به فکر توسعه نمایشگاه مراغه برای نمایش محصولات باشیم و با فراهم کردن زمینه فروش و عقد قرارداد برای تولیدکنندگان داخلی و حتی خارجی، در راستای توسعه آن گام برداریم.
وی ادامه داد: نمایشگاه های بین المللی مراغه نقش موثری برای معرفی ظرفیت های شهرستان دارد سازمان های ذیربط باید به این نمایشگاه اعتماد و در مکان های تخحصصی نسبت به عرضه کالا اقدم کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.