مسئول روابط عمومی هواشناسی استان،‌ از نفوذ سامانه بارشی فعالی همراه با سردی هوا از بعد از ظهر چهارشنبه به استان خبر داد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، افشین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ‌نقشه های پیش یابی و بررسی مدل‌های عددی هواشناسی، ‌نشان می دهد جوی نسبتا پایدار طی روز سه شنبه تا ظهر روز چهارشنبه در غالب مناطق استان با افزایش جزئی دما در طول روز همراه خواهد بود.     وی با اشاره به سامانه بارشی فعالی که از بعد از ظهر چهارشنبه وارد استان می شود، افزود:  با ورود این سامانه که با سردی هوا نیز توام است،‌ کاهش قابل ملاحظه دما در اغلب مناطق استان پیش بینی می شود و به نظر می رسد سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی حتی تا اواخر هفته آینده نیز در استان تداوم یابد . 
ابراهیمی ادامه داد: با توجه به شدت برف، ‌کاهش دما، ‌وزش نسبتا شدید باد و رخداد پدیده مه طی سامانه بارشی مذکور، ‌در اکثر مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه گردنه های کوهستانی، ‌یخبندان،‌ لغزندگی،‌ اختلال در تردد جاده ای،‌ کاهش دید افقی و کولاک دور از انتظار نخواهد بود . 
مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود با توجه به سردی هوا تمهیدات لازم در خصوص مدیریت حامل های انرژی در نظر گرفته شود و جهت جلوگیری از خسارات احتمالی اقدامات لازم بعمل آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.