غلامرضا رسول زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل راهداری از شب گذشته با شروع بارش برف در محورهای ارتباطی استان مستقر شده و اقدام به نمک پاشی آن ها کردند.
وی با بیان اینکه رفت و آمد در تمامی راه های استان در جریان است، یادآوری کرد: با توجه به قطع بارش در حدود ساعت 3 بامداد و ارتفاع کم برف در راه های استان این بارندگی مشکلی در رفت و آمد خودروها در راه های استان ایجاد نکرد.
مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون رفت و آمد در آزاد راه تبریز - زنجان نیز به صورت امن در جریان است.
رسول زاده با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بسته شدن راه های روستایی به این اداره کل نرسیده است، ادامه داد: تمامی راه های استان باز بوده و رفت و آمد در آن ها نیز برقرار است.
وی از رانندگان خواست در فصل زمستان و به هنگام بارش برف برای رفت و آمد در گردنه ها و محورهای برف گیر آذربایجان شرقی، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
طرح راهداری زمستانی از اول آذر تا پایان اسفند با استفاده از 362 دستگاه نمک پاش و برف روب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و 191 دستگاه اجاره ای این سازمان در آذربایجان شرقی اجرا می شود.
این استان دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.