استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد، گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات صنفی و کارگری و مشکلات مربوط به واگذاری واحدهای صنعتی با تدبیر، همراهی و تعامل دستگاه‌های قضایی و نظارتی حل و فصل شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار مسئولان قضایی استان با وی،  بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف و جلب رضایت مردم تأکید کرد و گفت: امروزه مسائل جامعه قابل تفکیک بین قوا نبوده و همه قوا باید با هم تعامل داشته باشند.
وی با بیان این‌که باید چشم‌انداز درستی از وضعیت صنعت و تولید استان ترسیم شود، گفت: تقویت فضای تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای جلوگیری از بروز بحران در واحدهای تولیدی و صنعتی امری ضروری است.
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مردم و از بین بردن اسباب نارضایتی، خاطرنشان کرد: در استان قابلیت‌هایی داریم که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توان مشکلات را حل کرد؛ برای این منظور باید برنامه‌هایی طراحی شود که قابلیت اجرایی در زمان معین را داشته باشد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی هم در این دیدار بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی با مدیریت اجرایی استان تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در همه امور کمک‌کار دستگاه‌های اجرایی باشیم تا بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.
حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری همچنین گزارشی از عملکرد ستاد دیه و روند اجرای پروژه انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر ارائه کرد.  

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.