به گزارش ایرنا، علی محرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ این فیلم ها براساس تفاهم‌ نامه منغقد شده بین این اداره کل، ‌خانه مستند تبریز و سازمان سینمایی کشور در راستای رونق فعالیت سینمایی استان اکران می شود.
وی اظهار داشت: در این جشنواره فیلم های «٣٣٠ سی سی» خاطره از الهام معروفی، «آسک» از مهدی زمانپور کیاسری، «اسرار» دریاچه از آرمین ایثاریان، «پنهان شدگی» از سیدرضا رضوی و «رویای روهینگیا» از محمد مهدی خالقی به نمایش گذاشته می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی، «حلب: سکوت جنگ» از امیر اصانلو، «زمستان یورت» از میلاد میرزا باقری، «اکسدوس» از بهمن کیارستمی، «پرسپولیس – شیکاگو» از اُرد عطارپور، «باد» از حمید جعفری، «اهل آب» از آزاده بی زار گیتی، «خور بر کرانه کویر نمک» از مهدی باقری و «آنجا که باد می وزد» از مینا مشهدی مهدی و «بازگشت به خانه» از سمیه اشتری را از دیگر فیلم های آماده اکران در تبریز اعلام کرد.
محرمی ادامه داد: در این جشنواره فیلم های خارجی Putin’s Witnesses/ ٢٠١٨/Russia و شاهدان پوتین، - میریمMeerim/٢٠١٨/ Russia/ و محدودیت های کار The Limits of work / ٢٠١٧/ Czech Republic / نیز اکران می شود.
وی با بیان اینکه تماشای این فیلم ها برای عموم آزاد است، گفت: این فیلم ها از 20 تا 23 آذر از ساعت ١٦ تا ٢٠ در پردیس سینمایی ستاره باران تبریز اکران می شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.