علی جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با رایزنی های انجام شده 125 میلیارد ریال برای ادامه و تکمیل این مرکز آموزشی و درمانی تخصیص یافت.
وی اظهار داشت: در این راستا 35 میلیارد ریال به عنوان اعتبار سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای این طرح اختصاص یافته است.
نماینده مردم مراغه، عجب شیر و سراجو در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: 90 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارهای جز 77 ردیف 730 هزار قانون بودجه سال 97 (اعتبارات موضوع ماده 37) قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم مقررات مالی دولت تامین شده است.
جلیلی با بیان اینکه مرحله دوم این بیمارستان هم اکنون از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، ادامه داد: با تکمیل و بهره بردرای از این طرح بیش از 50 تخت بیمارستانی به تخت های موجود این بیمارستان اضافه می شود.
وی گفت: در این مرحله، بخش مجهز تصویربرداری و پذیرش اورژانس هوایی و پارکینگ خودرو برای بهره مندی مراجعان پیش بینی شده است.
نماینده مردم مراغه، عجب شیر و سراجو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای طرح تملک در بخش شمالی این بیمارستان به زودی پارکینگ مناسب و مجهزی برای این مرکز درمانی در مرحله الحاقی اجرا می شود.
جلیلی اضافه کرد: براساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده، مرحله دوم این بیمارستان نیز کمتر از 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، مرحله اول بیمارستان سینای مراغه با ظرفیت 110 تخت بیمارستانی و هزینه 800 میلیارد ریالی شهریور امسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
وجود بیمارستان های شهید بهشتی، امیرالمومنین و بیمارستان در حال احداث سینا با مجموع بیش از 420 تخت بیمارستانی این شهرستان را به قطب خدمات درمانی در جنوب استان تبدیل کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/8023/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.