مهدی مشایخی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اعلام کرد: از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در سال گذشته 7 میلیارد و 900 میلیون ریال به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اختصاص یافت که از این مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در 2روستا هزینه شده است.
وی احداث مخزن آب شرب در روستاهای داش آلتی، شمی کندی، خط انتقال آب کشاورزی روستای قشلاق سلمانی و روستای گنگدیک را از جمله پروژه های اجرا شده در روستاهای فاقد دهیاری با مشارکت مردم و اعتبارات دولتی عنوان کرد.
وی افزود: در حوزه راه نیز 124 روستای فاقد راه داریم که در فصل زمستان و زمان انتخابات تردد به این روستاها با مشکل مواجه بود که راه گشایی و شن ریزی برخی از روستاها را با مشارکت مردم اجرا کردیم.
مشایخی راه گشایی و شن ریزی راه روستایی، روستاهای اکبرآباد، سلیمانلو، داش آلتی، قهرمانلو، زرشلو، خلیفه کمال، الله داد، کریم آباد، بجروان، صورناکهل ،فراهبه، باغبانان علیا و سفلی، قاراب سفلی، داش قلعه، برزق، قواق عمولر، گنگدیک و قلعه سنگ را از دیگر طرح های روستایی ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه شروع عملیات اجرایی پروژه های مذکور از سال جاری است و بیشتر آنها در هشت ماه گذشته با 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده اند، افزود: با 3 میلیارد و 500 میلیون ریال مابقی نیز در بخش های تابعه شهرستان شاهد اجرای طرح هایی در حوزه آب شرب، آب کشاورزی و راه روستایی خواهیم بود.
مشایخی از اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای حوزه علمیه جعفریه میانه و 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آسانسور دار کردن ادارات 2 طبقه در میانه خبر داد.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر ، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بالغ بر 330 پارچه روستا است که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
7231/6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.