به گزارش ایرنا علیرضا دادجویان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این بیمارستان درمانگاه ‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ریه و ارولوژی، داخلی، عفونی، کودکان، ارتوپدی، روانپزشکی، داخلی مغز و اعصاب، طب فیزیکی و توانبخشی پوست، غدد، زیبایی، قلب و عروق مجهز به تست ورزش و اکوکاردیوگرافی و چشم پزشکی در حال فعالیت است.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در آینده نزدیک، ادامه داد: این مرکز در زمینه ‌های مختلف مثل خانواده، ازدواج، مشاوره کودک، تحصیل و روانشناسی خدمات مشاوره ارائه خواهد داد.
وی به راه‌اندازی و بهره‌برداری از بخش‌های آموزشی کلینیک دندانپزشکی واحد تبریز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این بخش دانشجویان مرحله عملی و آموزش بالینی خود را در این مرکز می گذرانند.
وی اظهار داشت: طرح عمرانی بیمارستان دامپزشکی (دام‌های کوچک و بزرگ و طیور) این دانشگاه به پایان رسیده که شامل اتاق‌های جراحی دام، سالن معاینه، اتاق مامایی و تولید مثل و هفت آزمایشگاه تخصصی است .
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد واحد تبریز افزود: با تجمیع مراکز آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی، نانوفناوری صنعتی، بیوفوتونیک، رباتیک و فناوری‌های نرم و مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه تلاش کردیم همپای دانشگاه‌های تراز اول کشور باشیم .
وی ادامه داد: با هدف رویکرد همگرایی مراکز تحقیقاتی و در راستای سیاست ‌های درآمدزایی از محصولات دانش‌بنیان و انجام طرح‌های خارج از دانشگاه به‌ منظور رفع مشکل جامعه، این مراکز تجمیع شده‌اند که موجب افزایش توانمندی‌های مراکز تحقیقاتی شده و در نوع خود در دانشگاه آزاد اسلامی کم‌نظیر است .
دادجویان گفت: تسهیل مدیریت فضاهای آزمایشگاهی و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و مواد مصرف‌شده و استفاده مجدد و بهینه از برخی تجهیزات راکد از مزایای ایجاد مجتمع آزمایشگاهی این دانشگاه است که با این همگرایی بستر لازم را برای اخذ گواهی آزمایشگاه همکار استاندارد به‌منظور دستیابی به درآمدهای غیر شهریه‌ای را فراهم کرده‌ایم .
وی بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهید وحید فرهنگی والا را از دیگر دستاوردهای این واحد دانشگاهی برشمرد و ادامه داد: این مجتمع شامل بخش‌های کانون قرآن و عترت(ع)، خانه نشریات، کانون‌های دانشجویی و هنری و اتاق جلسات فرهنگی و اجتماعی است .
6120/3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.