به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های جانبازان دفاع مقدس گفت: ایثارگری‌، رشادت‌، جانفشانی‌ های رزمندگان اسلام به‌ عنوان اسطوره‌ های صبر و استقامت و ایثار در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده است.
وی ادامه داد: امنیت، آرامش و آسایش امروز جامعه، مدیون رشادت‌ ها، فداکاری و ایثارگری‌ های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این مرز و بوم دفاع کردند.
سامی اضافه کرد: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌ تواند علاوه بر زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر بسزایی در تربیت نسل ‌های آینده کشور داشته باشد، زیراکه با حفظ این روحیه می‌ توان به قله ‌های رفیع سعادت در عرصه‌های مختلف دست یافت.
وی گفت: ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع با گذشتن از جان خود، با وجود رنج های بسیار با پشتیبانی از ولایت و رهبری، حامی و حافظ ارزش های ناب اسلامی و انقلابی در عصر حاضر هستند.
وی افزود: جانبازان یادگاران و میراث داران فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و قهرمانان ایستادگی در برابر جبهه ظلم و استکبار جهانی برای نسل های آینده این مرز و بوم هستند.
سامی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات و مطالبات جانبازان و خانواده های شهدا، رسالتی است که بر دوش مسئولان و متولیان امر بوده که باید در این زمینه اهتمام بیشتری انجام شود.
به گزارش ایرنا، در این دیدار از محمود مرادی جانباز 25 درصدی دوران دفاع مقدس که 96 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته، تجلیل شد.
این جانباز دوران دفاع مقدس در 9 عملیات از جمله عملیات والفجر 8 و کربلای 4 و 5 شرکت کرده و دو بار مجروح شد.
این جانباز بسیجی دفاع مقدس هم اکنون به دلیل بیماری ناشی از جانبازی وضعیت جسمی مناسبی نداشته و با دارا بودن دو فرزند فاقد مسکن و مستاجر است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.