به گزارش پنجشنبه ایرنا، عادل بناکار با بیان اینکه امروز بازیکنانم مقابل تیم فولاد سیرجان بد بازی کردند و اصلا این قضیه را کتمان نمی کنم، افزود: این طبیعی است که یک روز برنده و روز دیگر بازنده باشیم، اما این دلیل نمی شود تا در مقابل تیم حریف نجنگیم.
بناکار با اشاره به بودجه اندک و جذب بازیکنان ضعیف در فصل جاری اضافه کرد: بازیکنانم در هفته های گذشه با انگیزه بالا توانستند 2 برد پیاپی را بدست آورند و انتظار داشتند تا یکی از مسئولان، این پیروزی را به تیم تبریک بگوید و اعلام شود که در کنار تیم هستند، اما این کار انجام نشد و در این جا می گویم که اصلا انتظار پاداش هم نداشتیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز یادآوری کرد: بعد از این شکست انتظار دارم فردی به عنوان مسئول باشگاه از من سرمربی انتقاد کند، اما چنین فردی نیست و نمی دانیم مشکلات مالی و روحی روانی باشگاه را چه کسی برطرف خواهد کرد.
وی عنوان کرد: بازی مقابل تیم فولاد سیرجان سومین بازی است که وقتی می خواهیم به بازی برگردیم، تیم داوری جلوی حرکت تیم ما را می گیرد و به بدی تیم شهرداری تبریز بازی می کند.
وی با رد کم کاری بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: تیم ما امروز با انگیزه لازم بازی نکرد؛ تیم های دیگر تاکنون 30 تا 40 درصد قرارداد شان را دریافت کرده اند، اما بازیکنانم با هزینه خودشان منزل گرفته و خرج شان را خودشان پرداخت می کنند.
بناکار یادآوری کرد: به رغم اینکه 2 بازی مهم و سخت را برده بودیم، 100 درصد نقاط ضعف تیم را بررسی خواهیم کرد و اینکه چطور در بازی امروز تسلیم شدیم.
سرمربی تیم فولاد سیرجان نیز گفت: به رغم اینکه در پست پشت خط زن، بازیکنی که بتواند تیم را تغذیه کند، نداریم، از بازیکنی که حتی سابقه بازی در لیگ دسته یک را هم ندارد، استفاده می کنیم.
محمد رضا دامغانی بیان کرد: طبق قوانین بازی ها در دور رفت نمی توانیم از بازیکن جدید استفاده کنیم و همچنین بازیکن آزادی که در این پست بازی کند، وجود ندارد.
وی یادآوری کرد: در سال های قبل می توانستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم که امسال به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت ارز به نفع تیم نیست که از بازیکن خارجی استفاده کند.
وی ادامه داد: باید منتظر باشیم بازیکنی از تیم خودش خارج شود تا جذب کنیم و یا اینکه با اتکا به این بازیکنان بومی خودمان تا آخر فصل ادامه دهیم و من به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم.
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در خصوص سعید رنجبر نیز اظهار داشت: همانطور که گفتم این بازیکن با 2 متر و 5 سانتی متر قد و هجده سال سن بدون اینکه سابقه بازی حتی در لیگ دسته یک را داشته باشد، امروز در کلیدی ترین پست تیم بازی کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
وی در مورد حضور هواداران تبریزی در سالن ورزشی گفت: قبلا که در تبریز به عنوان تیم مهمان بازی می کردیم، این بازی در سالن شهید اقدمی تبریز و با حضور یکهزار و پانصد تماشاگر برگزار می شد که حال و هوای خاصی به بازی می دادند.
وی گفت: امسال بازی ها در سالن شهید پور شریفی انجام می گیرد و این سالن گنجایش زیادی دارد.
تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست سنگین سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان به رده دهم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و تیم مهمان به رده نهم جدول صعود کردند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.