به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شربیانی چهارشنبه شب در همایش طلاب و بسیجیان مراغه افزود: ملتی که فرهنگ ایثار دارد شکست ناپذیر است و این فرهنگ را می توان به وضوح در بین بسیجیان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مشاهده کرد.
وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی و ایثار در بین بسیجیان ادامه داد: با وجود فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ملت ایران اسلامی ایستادگی کند.
وی اضافه کرد: تا زمانی که این روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی در بین ملت و جوانان وجود دارد در تمامی عرصه ها و مشکلات پیروز و سربلند خواهیم بود.
شربیانی با بیان اینکه حضور بسیج در همه عر صه ها موفقیت آمیز است گفت: 70درصد جبهه های هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان تشکیل می دادند و در عراق و سوریه هم این روحیه بسیجی کار ساز شده است.
وی افزود: هر چه قدر باورهای دینی، اعتقادات و زیر ساخت های اعتقادی ما قوی و محکم باشد موفقیت ها نیز بیشتر می شود.
وی ادامه داد: اگر خاکریز ایمان قوی و محکم نباشد، دشمن نفوذ کرده و آن را سست و لرزان می کند که در این صورت بر ما غالب شده و ما را خوار و ذلیل می کند.
وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه گفت: مشکلات اقتصادی کشور با وجود روحیه بسیجی و مدیریت جهادی مرتفع خواهد شد.
امام جمعه عجب شیر ادامه داد: اگر بسیجی بصیرت و آگاهی نداشته باشد چه بسا برای نظام و انقلاب مشکل ساز بوده و در صف دشمن قرار گیرد.
شربیانی همچنین با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در فضای مجازی گفت: نزدیک به 300 کانال به صورت شبانه روزی علیه کشور برنامه های ضدفرهنگی و ضد اخلاقی پخش و ذهن جوانان را علیه نظام و اسلام مسموم می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.